HU

EN

  • Telefon: 248 2550
    Mobil: 06 30 663 4709
  • E-mail:

Egy ismert márka újrapozicionálása

A Berlin-Chemie azzal bízott meg bennünket, hogy dolgozzuk ki egy lokális gyulladásgátló gél újrabevezetésének koncepcióját, kommunikációs stratégiáját, és alakítsuk ki a márka új arculatát is.

Erre a törvényi keretek megváltozása miatt volt szükség, ami a szert vénykötelessé tette. A termék fő versenytársaivá a felíráshoz kötött, szájon át szedhető gyógyszerek váltak.

Ennek megfelelően alkottuk meg fő üzenetünket: Egy tabletta ereje külsőleg!

A key visual és a hozzá illeszkedő arculat jellegzetes karaktert adott a márkának.

A sikeres kampányt bővülő együttműködés követte. Ma már a Berlin-Chemie több termékének is mi végezzük a kommunikációját.

Elvégzett munkák: márkastratégia, márkapozicionálás, arculat és key visual tervezés, szövegírás, brosúra tervezés, referáló ppt készítés, hirdetés és egyéb brandingelt és non-brandingelt anyag tervezés, nyomdai kivitelezés.